
Divendres amb la que estava caient, vaig decidir anar a visitar l'EdF (Estació de França). Per això vaig marxar ben dora de casa, cap a les 14:40, i cap a Vic, per agafar el tren procedent de La Tour de Carol (en aquest cas Ripoll, per obres) de les 15:20, arribant puntual, cosa molt estranya. El viatge normal, sense incidències. Arribo puntual a Sants, i allà marxo de seguida cap a la via 14, on per pocs segons, se m'escapa el Talgo Mare Nostrum. Però al moment de marxar el Mare Nostrum, apareix per la via 11 el Talgo a Lorca, remolcat per la 252 070, una de les últimes amb l'antic esquema de Renfe i la inscripció Altaria.
Al cap de pocs minuts arriba una simple composició de Civia 465, que em duria a l'estació terme de la capital catalana, procedent de Sant Vicenç de Calders. Quan vaig arribar, hi havia molt poqueta cosa, una 448 a Caspe el 465 amb el que vaig arribar i una 252 aïllada, descansant. Mentrestant, marxo cap al final de l'andana de les vies 6 i 7, i al cap de pocs instants, arriba una 450 procedent de Vilanova. Allà m'hi estic força estona, fins que arriba un regional servit per doble de 470, que instants després marxaria cap a Tortosa. Agafo aquell tren fins a Sants, i allà fer temps per esperar el meu Vic.

- La 252 070 amb la inscripció Altaria, remolcant el Talgo a Lorca
- El Civia 465 procedent de Sant Vicenç de Calders, descansant a l'Estació de França, juntament amb una 252
- L'Euromed de les 18 a Sants, en doble composició, marxant cap a la Comunitat Valenciana, servit per una de les últimes unitats S.101
http://www.youtube.com/watch?v=X04A-AUEHjw Video de les circulacions d'aquella tarda a l'estació terme Barcelonina.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada