dissabte, 25 de juliol del 2009

Monotonía a Sta. Perpètua

Dijous, amb la calorada que feia, vaig decidir anar a l'última estació en servei que em quedava del tram sud de la R3. Sta. Perpètua de Mogoda - La Florida. Surto de casa a 32º C, a 3/4 de 4, i en 10 minuts em planto a l'estació de Balenyà. Allà a les 16:04 puntualment arriba una 447 procedent de Vic per la via 2, i per la via 1 un minut més tard una altra 447 en servei a Vic feia acte de presència. Al pujar al tren, miro el termometre i la temperatura puja fins a 33º. A St. Martí de Centelles puja un grup d'unes colònies, ocupant gairebé tots els seients del primer cotxe. El viatge sense incidències segueix, i puntualment arribem a Sta. Perpètua, on la temperatura ja havia ascendit fins als 37ºC. Baixo i em dirigeixo cap al final de l'andana, direcció nord, on des d'allà, observo l'avanç de les obres de la línia Papiol - Mollet, cosa que ja comencen a estar força avançades, dons ja hi ha tota la plataforma preparada, i els pals de catenària compensada, a 25 Kv CA, ja han sigut col·locats. Bastanta activitat circulatòria. Però per desgràcia, tot servit per 447. Inclòs el Puigcerdà de les 17 anava servit per una simple 447. Només el tren a La Tour de Carol, era servit per doble 447. Un cop passat el Puigcerdà, marxo a l'altra punta de l'andana, direcció Montcada, sota un sol, abrasador. Allà m'hi estic fins a les 18:55, on agafaria el meu tren a Vic, que vindria amb 4 minutets de retard. La temperatura llavors, ja ha baixat 8º, però segueix fent una calor insuportable. Arribo a Balenyà, a l'hora, a les 19:49, on dono per finalitzada la sortida.

  1. Una simple 447 en servei a L'Hospitalet, efectua parada al baixador de Sta. Perpètua de Mogoda - La Florida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Powered By Blogger