dilluns, 24 de desembre del 2012

MORRY CRISMA


MORRY CRISMA
Cargado originalmente por UT440_132M

A través de Flickr:
[CAT] Des d'aquesta raconada de la Plana de Vic, desitjo a tots els visitants, i comentaristes de la meva galeria, Morry Crisma, aix perdó, que se m'ha colat en Sergio Ramos a la personalitat. Volia dir: BON NADAL!

La foto escollida aquest any, es una vulgar 447, realitzant un servei de la R3, procedent de L'Hospitalet de Llobregat, al seu pas pels afores de la població dels Hostalets de Balenyà, en direcció Ripoll.

[ESP]
Desde esta rincón de la Plana de Vic, deseo a todos los visitantes, y comentaristas de mi galería, Morry Crisma, ai perdón, que se me ha colado Sergio Ramos a la personalidad. Quería decir: FELIZ NAVIDAD!

La foto elegida este año, es una vulgar 447, realizando un servicio de la R3, procedente de L'Hospitalet de Llobregat, a su paso por las afueras de la población de Hostalets de Balenyà, en dirección Ripoll.


[ENG] From this corner of the Plain of Vic, I wish all visitors and commentators in my gallery, MERRY CHRISTMAS!

The photo chosen this year, a vulgar 447, performing a service of R3, from L'Hospitalet de Llobregat, passing through the outskirts of the town Hostalets Balenyà, heading Ripoll.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Powered By Blogger