diumenge, 22 de gener del 2012

La primera de l'any


La primera de l'any
Cargado originalmente por UT440_132M

A través de Flickr:
[CAT] Aprofitant que dilluns va caure la primera enfarinada de la temporada al massís del Montseny (des de la cota 1200 aproximadament), ahir vaig fer la primera sortida de l'any, en un punt trobat ara fa un any, prop del barri de Mont-rodon de Taradell. Però les coses no han sortit com esperava, ja que el Montseny ha aparegut tapat, i el lloc escollit per fer les instantànies estava ple de canyes, per sort estant a un nivell força inferior a la via i no molestant gaire a l'hora de fotografiar les 447, i per acabar-ho d'adobar, estaven tirant fems al camp que es veu a la foto. En aquesta, una 447 amb esquema Renfe operadora afrontant els últims quilòmetres abans d'arribar a destinació, Vic, procedent de L'Hospitalet de Llobregat, i el casal de Mont-rodon de fons. Si amplieu la foto, veureu a l'esquerra dels núvols una mica d'enfarinada. En resum, Murphy sempre és present.

[ESP]
Aprovechando que el lunes cayó la primera nevada de la temporada en el macizo del Montseny (desde la cota 1.200 aproximadamente), ayer hice la primera salida del año, en un punto encontrado hace un año, cerca del barrio de Mont-rodon de Taradell. Pero las cosas no han salido como esperaba, ya que el Montseny ha aparecido tapado, y el lugar escogido para hacer las instantáneas estaba lleno de cañas, por suerte estando en un nivel bastante inferior a la vía y no molestando mucho a la hora de fotografiar las 447, y por si fuera poco, estaban abonando con estiércol el campo que se ve en la foto. En esta, una 447 con esquema Renfe operadora afrontando los últimos kilómetros antes de llegar a destino, Vic, procedente de L'Hospitalet de Llobregat, y la casa de Mont-rodon de fondo. Si se amplia la foto, veréis a la izquierda de las nubes un poco de nieve. En resumen, Murphy siempre está presente.

[ENG] A unit 447 from L'Hospitalet de Llobregat, makes a service the line R3 of Rodalies de Catalunya, direction to Vic, passes by the area of Taradell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Powered By Blogger