En l'entrega d'avui us parlaré sobre la meva visita ahir al Tram, concretament al Trambesòs.
Sortim com ve sent habitual cap els volts de 3/4 de 4 per anar a Balenyà a agafar el rodalies cap a St. Andreu Arenal que passa per aquesta estació a les 16:04, servit per una simple 447.
Viatge normal fins a Montcada Bifurcació, on allà canvio a un R4 a St. Andreu que arribaria poc després del meu R3, però que curiosament surt abans, servit sense sorpreses per una doble 447.
A St. Andreu Arenal toca canvi de mitjà, del tren al Metro. Allà una cosa que em crida l'atenció, resulta que a la tarda també hi ha bus llançadora fins a Clot Aragó, per la gent que vulgui anar a Sants, agafant una altra línia de Rodalies.
Jo baixo cap al metro, i al cap de 2 minuts i mig, que era la freqüència d'aquella hora, apareix una unitat 4000 sense reformar en direcció Hospital de Bellvitge, que em duria fins a Glòries, lloc on faria correspondència amb el Tram.
Arriba una unitat en servei T5, i jo sense saber-ho, hi pujo, i el conductor em diu que aquell tram acabava servei allà, que havia de canviar a un T4 o T6, que vindria al cap de poca estona, i que agafaria fins a l'estació final, Ciutadella Vila - Olimpica, sota les torres Mafre i davant de l'entrada del zoo. Allà m'hi estic fins les 18, on a les 18:04 marxava de nou en direcció contraria, però en aquest cas baixaria a Marina, on també es fa correspondència amb el Metro.
A Marina em col·loco en una andana, que em pensava que era la bona, arriba una unitat 6000 i quan sóc a dins veig que aquella unitat anava en sentit contrari al que jo havia d'agafar, per sort vaig tenir temps de canviar d'andana i al cap de poc arriba una altra unitat 6000, aquest cop aniria en sentit correcte, direcció Fondo, fins a Fabra i Puig, estació on tornaria a fer correspondència amb Rodalies de Catalunya, i a la banda de l'Avinguda Meridiana, hi havia un altre bus articulat de TMB, en servei llançadora fins a Clot, es veu que també circulen a la tarda, tot i que no s'ha anunciat enlloc. Bona notícia en tot cas que hi hagi una alternativa al Metro.
A St. Andreu Arenal molta gent a l'andana de les vies 1/3, on hi havia una doble 447 a Terrassa, poca estona després arriba una doble 447 per la via 2, evacua el passatge, i marxa avall per canviar el sentit de la marxa i tornar per la via 1, en aquest cas però la unitat seria desacoplada, els 3 cotxes del cap amb destinació Vic, i els tres de cua amb destinació Terrassa, per sort no molta gent dins el tren, sortim amb uns 5 minuts de demora que anem recuperant pel camí, i arribariem per la via 2 de Balenyà clavats a l'hora, les 19:48 del vespre, on finalitzaria la sortida de divendres.
Fins aquí l'entrada d'avui, gràcies per la seva atenció, ens retrobem a la pròxima entrega. Fins aleshores, salut!
- La unitat 11 fabricada per Alstom, model Citadis, amb el número de sèrie 211, en un servei T5 a Gorg, sortint de la parada de Glòries, amb la torre Agbar de fons.
- La unitat 211.15 arribant a la parada final Ciutadella - Vila Olimpica, canviant de via per estacionar-se i finalitzar trajecte.
- Les unitats 211.08 i 15 es saluden a l'estació de Ciutadella - Vila Olimpica, on es pot fer correspondència amb la lína 4 de Metro.
- La unitat 211.08 surt de Ciutadella - Vila Olimpica en servei T4 cap a l'estació de St. Adrià de Besòs
- La mateixa unitat vista des de la cua enfilant camí cap a Wellington, just davant de la porta d'entrada del zoo de Barcelona
Vaja, bona visita a la capital i els seus merders d'obres! Si jo no tinc tirada a baixar cap a Barcelona, em sembla que ara encara en tindré menys...
ResponEliminaSemblen macos els tramvies!
Estimats amics de Rodalies Vic,
ResponEliminahe arribat al teu blog mitjançant l'amic Bandero, qui m'ha comentat del tren d'herbicida.
Molt bo el contingut del blog, em veuran sovint visitant-los.
Salutacions, gabriel
Oi, si planejen una visita al Trambaix sisplau crideu-me, i ens trobarem !
ResponElimina