dimarts, 10 de març del 2009

El carriler, amb sorpresa!


Avui com cada dimarts, des de fa 15 dies, ha pujat un carriler fins a Puigcerdà. Normalment era servit per una doble tracció de japoneses 269, però avui ha sigut servit, per una 333.3 prima, concretament la 333.369. De bon començament, ja tenia planejat un lloc per caçar-lo, però l'horari en què ha passat avui m'ha jugat una mala passada. M'he dirigit cap als afores d'Hostalets de Balenyà, al pas a nivell que hi ha a sota d'el Restaurant El Nadal, on s'està suprimint el pas, per fer-lo elevat. He esperat a que passés el rodalies a l'Hospitalet de les 16:09 per Hostalets, un cop ha passat, marxo per un camí, uns metres més avall, per caçar el rodalies a La Tor, servit com és habitual per una doble 447. M'he dirigit cap a un carrer al costat de l'escola del poble, que hi ha un petit penya-segat, i allà caço el rodalies a la Tor, sense sorpreses. Un cop ha passat, em fixo en el semàfor que hi ha metres més amunt, direcció Vic, he vist que havia canviat el vermell, pel groc. S'ha estat uns minuts així, però després ha passat a vermell. Vist que semblava que no passaria, em dirigeixo cap al baixador, aviam si el puc caçar; em dirigeixo cap a la punta de l'andana, direcció Centelles - Barcelona, i res de res. Veient que s'aproximava l'hora del pas d'un rodalies procedent de Ripoll, he decidit marxar a Centelles, i allà esperar, ja amb poques esperances, a que passes. Arribo, i vaig a validar la T-10 de 3 zones que vaig comprar ahir a Vic. Acte seguit baixo a l'andana, i sec. Veient que s'aporixmava el tren que havia decidit agafar per tornar, el 25389 amb destinació Ripoll, perdo totalment les esperances. Però 10 minuts abans de que passes dit tren, sento una bocina tota extranya; sabia que era el carriler, i em pensava que seria servit per doble de japoneses. Però sorpresa, un cop passa el pont que hi ha metres més avall de l'estació, veig que era una 333. He tingut sort, i l'he enxampat, i l'hi he fet 3 fotos, una frontal, una quan era a mig passar, i una última a la cua. Tot cofoi, agafo el tren que he dit abans, i baixo a Balenyà, on veig que hi ha un nou vehicle ferroviari. Un Nissan - Ebro, juntament amb un Pegaso, que va arribar la setmana passada, al seu interior, hi havien mènsules per a catenària CR-160. Veig passar el rodalies a l'Hospitalet, mentre s'encreua amb el Puigcerdà, i marxo tot cofoi cap a casa. I això és tot per avui. Demà aprofitaré que aniré al Circuit de Catalunya, per veure si puc caçar el carriler dels dimecres pel Vallès. Fins aviat! 
  1. La foto que encapçala el bloc, és del pas per l'estació Centellenca, de la 333.369, amb els maquinistes molt amables saludant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Powered By Blogger