dimarts, 3 de febrer del 2009

Tarda fugaç a Vic


Aquesta tarda he anat a Vic a fer alguns encàrrecs, i he aprofitat que la pluja dels últims dies ha donat una treva, i m'he acostat a l'estació de Vic. Començo sortint de casa cap a 2/4 i cinc de 4 de la tarda, per agafar el rodalies a Sant Miquel de Balenyà a les 16.05, arribant 1/4 abans de la sortida del tren, que he aprofitat per anar a comprar el bitllet, i d'aquesta manera fer les coses ben fetes, no fos cas que la broma pugui sortir més cara de l'esperat. A les 16:05 puntual, efectua parada per la via 1 de l'estació Balenyanenca la 440R 165M. Un cop alà, pujo al Ri, ja que la majoria de vegades, faig servir la bici per anar més depressa fins a Sant Miquel, ja que em queda a uns 2 km de casa, i d'aquesta manera faig una mica d'esport. Un cop dins el Ri, passo pel passadís fins a deixar la bici al seu lloc. Un cop la deixo, mentres em trec els trastos (que no son pocs XD), l'interventor em saluda, cosa que jo amablament li contesto bona tarda també, li dic, "ara li ensenyoel bitllet", al qual ell em diu, "no et preocupis, jo se que en portes XD, els ensumo" i jo dic, "bueno, però perquè vegi que no l'enganyo jejej", li ensenyo, tot correcte, i m'assec. Arribo a Vic a la via 4, on la 440R descansaria unes hores abans d'iniciar novament servei cap a L'Hospitalet. Mentres he anat a fer els encàrrecs, ha passat 1 hora, i a la tornada, he agafat el rodalies procedent de Ripoll, a les 17:24, servit per una simple 447, la 070M 035R 069M. Un cop ha arribat a Balenyà, espero que s'encreui amb una altra 447 en simple amb destinació Ripoll, servit per la 447 103M 052R 104M, a la qual un cop es troba estacionada a la via 1, creuo el pas a nivell de fusta que hi ha i li faig la corresponent fotografia. Un cop creuat el pas, la 447 070M es dirigeix a bona marxa cap a Hostalets de Balenyà, per acabar el servei a l'Hospitalet, mentre la 447 104M, marxa també a bon ritme cap a Vic i Ripoll. Cap a les 17:45 torno cap a casa, i dono per finalitzada la sortida d'avui. Aprofito per dir-vos que he modificat els colors del logo Rodalies Vic C3, l'aburriment em porta a fer aquests experiments, i sembla que no queden pas malament. 



La foto de la capçalera correspon a l'encreuament de les 447, la de la dreta cap a Hospitalet i la de l'esquerra cap a Vic i Ripoll. La foto inferior, correspon a la 440 165M estacionada a la via 4 de l'estació ausetana. La foto és presa des de l'andana de les vies 3-1.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Powered By Blogger